Klachten en complimenten

Niet tevreden?

Onze medewerkers hechten veel waarde aan uw behandeling. Dat neemt niet weg dat u ergens ontevreden over kunt zijn. Wij hopen dat u dit met uw behandelaar bespreekt. Dit zien wij als een kans om te verbeteren.

 

Komt u er niet uit met uw behandelaar? Dan kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris. Zij kan u helpen met de behandeling van uw klacht. U bereikt haar via ons algemene telefoonnummer (0499 – 801 970), per post of e-mail. Wat u zelf het prettigst vindt. U kunt hiervoor eventueel dit klachtenformulier gebruiken. In onze klachtenregeling leest u hoe de behandeling van uw klacht verloopt. In deze schematische weergave van onze klachtenprocedure ziet u in één oogopslag hoe onze klachtenprocedure werkt.

 

Novicare
T.a.v. klachtenfunctionaris
Europaplein 1, Gebouw 21, 2e etage
5684 ZC Best

 

Toch niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u een beroep doen op de Geschillencommissie Zorg Algemeen.

 

Juist wél tevreden?

Onze behandelaren zetten alles op alles om u goed te behandelen. Bent u tevreden over onze dienstverlening? Dan horen we dat ook heel graag.

 

U kunt uw positieve ervaring met ons delen door een e-mail te sturen. Wij zorgen dat het bij de betreffende medewerker of team terechtkomt. Want niets is mooier dan een compliment krijgen!